نوشته شده توسط : آوا امینی

فرقی ندارد که قصد خرید انواع تاپینگ های بستنی را دارید یا تاپینگ های پیتزا ساندویچی به هر حال برای خرید تاپینگ های صنعتی باید نکاتی را در نظر داشته باشید که ما در ادامه معرفی کرده ایم.

 

راهنمای خرید تاپینگ سرد و گرم

در قدم اول باید با توجه به کسب و کار خود تاپینگ صنعتی مناسب را انتخاب کنید، تاپینگ ها به دو دسته ی سرد و گرم تقسیم شده و از تاپینگ سرد برای خنک و تازه نگه داشتن مواد فاسد شدنی و از تاپینگ گرم برای گرم و داغ نگه داشتن انواع غذا استفاده می شود، اول از همه باید با توجه به کسب و کار خود تاپینگ سرد یا گرم را انتخاب کنید.

o        جنس تاپینگ

به دلیل اینکه تاپینگ صنعتی در معرض حرارت، رطوبت، چربی و… قرار دارد حتما باید از بهترین متریال ساخته شده و کاملا مقاوم باشد تا بتوانید سال های طولانی از آن استفاده نمایید پس حتما در زمان خرید به جنس تاپینگ توجه داشته باشید.

o        ابعاد تاپینگ

تاپینگ های مختلف با ابعاد و اندازه های متنوع طراحی و تولید شده اند و تعداد لگن یا بنماری ها نیز با توجه به ابعاد تاپینگ متفاوت است و شما باید با توجه به حجم آشپزخانه و ظرفیت کاری خود تاپینگی با تعداد لگن مورد نظر را انتخاب کنید.

 

تفاوت یخچال های صنعتی خوابیده و ایستاده

امروزه تنوع یخچال های صنعتی انتخاب را برای خریداران دشوار کرده و با توجه به اینکه یخچال های صنعتی ارزان قیمت نیستند انتخاب اشتباه باعث صرف هزینه های اضافی خواهد شد، پس اگر قصد خرید یخچال صنعتی را دارید بهتر است پیش از اقدام به خرید حتما با تفاوت های این دو یخچال آشنا شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرد و متحمل هزینه های اضافی نشوید.

انواع یخچال ویترینی ایستاده

بطور کلی یخچال های صنعتی در مقایسه با نوع خانگی قدرت سرمایش بیش تر و ظرفیت زیادی دارند، یخچال های ایستاده که با نام عمودی هم شناخته می شوند در ابعاد و مدل های مختلف به صورت تک درب، دو درب و … تولید و عرضه شده و مناسب برای قرار دادن انواع نوشیدنی و خوراکی در معرض دید مشتری می باشد.

یخچال صنعتی خوابیده (جزیره)

مدل دیگری از یخچال های صنعتی با نوع خوابیده در بازار موجود هستند که ظرفیت بیش تری داشته و معمولا آن ها را در فروشگاه های بزرگ به منظور نگه داری انواع بستنی دیده اید، این یخچال ها هم برخلاف مدل های خانگی ظرفیت و قدرت سرمایش بسیار بیش تری دارند.

 

تفاوت تاپینگ بستنی صنعتی و فانتزی

حال که با هر دو تاپینگ و ویژگی های آن آشنا شده اید، بهتر است مهمترین تفاوت های بین تاپینگ های فانتزی و صنعتی را هم بدانید، هر دوی این تاپینگ ها کاربرد مشابهی دارند اما از برخی جهات تفاوت هایی با یکدیگر داشته که ما در ادامه اصلی ترین تفاوت بین این تاپینگ ها را آورده ایم:

یکی از مهمترین تفاوت های انواع تاپینگ صنعتی و فانتزی در کمپرسور دستگاه است، تاپینگ های صنعتی در مقایسه با مدل فانتزی کمپرسورهای قدرتمندتری دارند.

از دیگر تفاوت های بین این دو تاپینگ اندازه ی آن هاست، در واقع تاپینگ های فانتزی در مقایسه با مدل های صنعتی اندازه ی کوچکتری دارند.

معمولا در ساخت تاپینگ های فانتزی از ورق گالوانیزه و در ساخت تاپینگ صنعتی از ورق استیل استفاده می شود.

ابعاد این یخچال صنعتی طولی برابر با 150، عرض 80 سانتی متر داشته و و ارتفاع آن نیز به 2 متر و 20 سانت می رسد، بر روی این یخچال 1 عدد کلید روشن/خاموش برای کنترل چراغ های داخل دستگاه و 1 عدد کلید صفر / یک نیز برای روشن یا خاموش کردن موتور در نظر گرفته شده است، وجود 1 عدد ترموستات دیجیتالی با قابلیت تنظیم دمای داخل کابین نیز بر روی این دستگاه وجود دارد.

 

یخچال دوجداره الکترولوکس آلمان

 

همانطور که اشاره کردیم شما می توانید حجم زیادی از مواد خوراکی که برای تازه و سالم ماندن نیاز به دمای یخچالی دارند را داخل این یخچال نگه داری کنید چرا که یخچال دو جداره طرح الکترولوکس آلمان در 6 طبقه ساخته شده و این طبقات به صورت شلف و توری شکل هستند و برای همین برودت و سرما به راحتی در بین طبقات جابه جا شده و مواد خوراکی به خوبی خنک می شوند، به عبارت دیگر تبادل هوا به خوبی انجام خواهد شد.

 

یخچال 120 دوقلو پلار

این یخچال دوام و کیفیت بسیار بالایی داشته و در برابر رطوبت و ضربه مقاوم است چرا که جنس بدنه ی بیرونی از ورق فولادی با پوشش رنگ الکترواستاتیک و جنس بدنه ی داخلی آن نیز از آلومینیوم رنگی ساخته شده است. از نظر اتلاف برودت و سرما اصلا نگران نباشید چرا که این یخچال دارای عایق بندی فوم پلی یورتان است، نمای این یخچال از نوع شیشه دوجداره سکوریت است و علاوه بر دوام بالا مشتری و فروشنده می توانند به راحتی محتویات داخل یخچال را مشاهده نمایند. اندازه ی پنجره های نمایش کالا یا سطحی که کالاها بر روی آن قرار میگیرند 1.5 متر مربع می باشد. این یخچال دارای سیستم برفک زدای خودکار است و شما نیازی به تمیز کردن برفک یخچال نخواهید داشت.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: