نوشته شده توسط : آوا امینی

همانطور که درباره یخچال صنعتی می دانید امروزه از انواع یخچال های صنعتی در کسب و کارهایی مانند رستوران، فست فود، فروشگاه، سوپرمارکت به جهت نگهداری  از انواع خوراکی ها و قرار دادن آن ها در معرض دید مشتریان استفاده می شود، این یخچال ها قدرت و موتور بسیار قوی داشته و می توانند برودت و سرمای مورد نیاز برای نگه داری خوراکی ها را تامین کنند.

12 نکته برای نگهداری از یخچال صنعتی

همانطور که میدانید خرید یخچال صنعتی با کیفیت از مجموعه های معتبر اولین نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشید، خرید محصولی بی کیفیت شما را به دردسر بزرگی می اندازد اما علاوه بر اینکه محصول خریداری شده باید کیفیت خوبی داشته باشد استفاده ی نادرست و بی توجهی در نگهداری از یخچال های صنعتی می تواند موجب خرابی دستگاه شود پس حتما نکاتی که در ادامه آورده ایم را جدی بگیرید!

1.    برخی افراد تصور می کنند که یخچال های صنعتی بر خلاف یخچال منازل نیاز به نظافت ندارد اما اینطور نیست و نباید تمیز کردن منظم یخچال را از یاد ببرید خارج کردن تمامی مواد خوراکی و تمیز کردن داخل و خارج یخچال و چیدمان دوباره ی محصولات وظیفه ی مهمی است که به عهده دارید.

2.    محیط پر از گرد و غبار باعث کاهش عمر مفید دستگاه خواهد شد چرا که در اینصورت کندانسور به شدت کثیف می شود بهتر است با یک برس پلاستیکی گرد و غبار روی کندانسور را هر چند وقت یکبار تمیز کنید.

 

خرابی های رایج یخچال های صنعتی

اگر متوجه شده اید که یخچال ویترینی، یخچال نوشابه و… روشن نمی شود بهتر است قبل از اینکه تکنسینی را برای تعمیر یخچال های ویترینی بیاورید ابتدا فیوز برق را چک کنید شاید برایتان خنده دار باشد اما همین دلیل ساده گاهی اوقات منجر به روشن نشدن یخچال خواهد شد؛ پس در قدم اول از سالم بودن دوشاخه و پریز اطمینان حاصل کنید.

از دیگر دلایل روشن نشدن یخچال صنعتی خرابی برد الکترونیکی دستگاه است این قطعه جزء گرانترین قطعات یخچال بوده که وظیفه ی تنظیم و کنترل دما را بر عهده دارد و هر گونه خرابی و مشکل در این برد باعث کار نکردن و روشن نشدن یخچال خواهد شد این قطعه باید توسط تعمیرکاری مجرب بررسی و تعمیر یا در صورت نیاز تعویض شود.

همانطور که می دانید سوئیچ کنترلر دما با راه اندازی فن و کمپرسور به روشن شدن یخچال کمک خواهد کرد در واقع در صورتی که فن ها شروع به کار نکنند دستگاه روشن نخواهد شد. این قطعه در صورت خرابی نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد داشت.

 

 یخچال فالوده بستنی 2 قلو

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، یخچال فالوده و بستنی به صورت 2 قلو و با ابعادی به طول 130، عرض 53 و ارتفاع 103 سانتی متر تولید و عرضه میشود، می توان در یک طرف این یخچال فالوده و در طرف دیگر نیز بستنی را نگه داری کرد و از آنجایی که برودت و سرمای این یخچال بسیار خوب است می توانید فالوده و بستنی خنک و خوشمزه ای به مشتریان ارائه دهید.

یکی از ویژگی های این یخچال وجود 2 موتور قدرتمند است که برای قسمت بستنی و فالوده در نظر گرفته شده است یعنی هر بخش دارای موتوری جداگانه می باشد، به طوری که برای بخش فالوده با ظرفیت 40 لیتر از موتور ¼ و برای بخش بستنی با ظرفیت 40 لیتر نیز از موتور ½ استفاده شده است.

 

 یخچال آکواریومی بشیکتاش

این یخچال پرکاربرد 4 طبقه جای قفسه داشته و هر طبقه به صورت شیشه ای طراحی شده است، در پشت این یخچال نیز 4 درب به صورت 2 درب لولایی و 2 درب کشویی تعبیه شده که این امر سبب افزایش کارایی یخچال آکواریومی می شود، از نظر برودت و سرمای یخچال خیالتان راحت! چرا که این محصول مجهز به موتور ¾ اسب سابکول است یعنی بهترین مدل موتور چینی در بازار! البته مجموعه ی کیچن سنتر می تواند با توجه به درخواست شما مشتری گرامی از موتورهای دانفوس فرانسه، سیبریا و سکاپ آلمان نیز در این یخچال استفاده کرده و محصول را با موتور مورد نظرتان به شما ارائه دهد.

 

 یخچال سیگار باریک وینستون

 

این یخچال فن داخل کابین دارد اما فن خنک کننده کندانسور ندارد، صفحه نمایش آن تقریبا 0.5 متر مربع است. یخچال سیگار دارای روشنایی ال ای دی بوده و این امر تاثیر زیادی در جذب مشتری خواهد داشت. نمایشگر دیجیتالی، کمپرسور امبراکو، گرید مصرف انرژی B، سیستم برفک زدای خودکار، کلاس آب و هوایی 4، جریان مصرفی 0.8 آمپر، فرکانس 50 هرتز و توان مصرفی روشنایی 20 وات برای LED های داخل یخچال از دیگر ویژگی های این محصول است. در ضمن این یخچال گردش هوا یا سیرکولیشن مناسب و دقیقی داشته که به صورت اتومات انجام می شود و شما می توانید برای درج لوگو یا استیکر مورد علاقه ی خود در جلوی کار به جهت تبلیغ و جلب توجه مشتری در زمان سفارش از کیچن سنتر بخواهید تا استیکر مورد نظر شما را بر روی این یخچال درج کرده و محصول را با طرح دلخواه خود تحویل بگیرید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آوا امینی

 

 

این یخچال با ابعادی به طول 2 متر و عرض 70 سانتی متر تولید و عرضه شده و ارتفاع آن با احتساب تاج به 2 متر و 20 سانت می رسد؛ می توانید برای جلب توجه مشتری هر تصویری که می خواهید مانند لوگو، اسم فست فود یا عکس غذاهای مختلف را برای قسمت تاج یخچال سفارش دهید، مهتابی هایی که در این بخش تعبیه شده باعث می شود تصویر انتخابی شما کاملا روشن دیده شده و این بهترین روش برای جلب توجه مشتریان و افزایش زیبایی کسب و کارتان است.

 

یخچال فست فودی 6 درب

نمای این یخچال از جنس استیل طلایی است و برای همین دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد؛ این یخچال در برابر حرارت، رطوبت، ضربه و دفرمگی کاملا مقاوم بوده و می توانید با خیالی راحت از آن استفاده نمایید. یخچال فست فودی 6 درب دارای یک طرف نما بوده و مجهز به موتور ¾ اسب است، این یخچال دارای 6 درب به همراه 6 دستگیره ی یخچالی استاندارد بوده و می توانید به راحتی درب ها را باز و بسته نمایید.

 

یخچال سوپرمارکتی 2 متری

یخچال سوپرمارکتی یکی از انواع یخچال های صنعتی است که می توانید در سوپرمارکت خود از آن استفاده نمایید، این یخچال با طول 2 متر، عرض 70 سانتی متر و ارتفاع 2 متر و 20 سانتی ساخته شده و امکان درج تصاویر انواع نوشیدنی یا تبلیغاتی به درخواست شما بر روی تاج یخچال وجود دارد؛ در واقع بهترین روش برای جلب توجه و جذب مشتری حک کردن تصاویر یا لوگو و نام کسب و کارتان است چرا که وجود مهتابی و چراغ های LED این بخش را کاملا روشن کرده و ناخودآگاه توجه مشتری به آن جلب خواهد شد.

 

چرا یخچال ویترینی برفک میزند

اگر متوجه وجود برفک در یخچال ویترینی بدون برفک خود شده اید بهتر است بدانید این مشکل به دلایل مختلفی که در ادامه آورده ایم رخ خواهد داد:

✍ نکته ی مهمی که لازم است در خصوص برفک زدن یخچال بدانید محل و جایی است که یخچال برفک زده است چرا که محل برفک یخچال صنعتی یک راه تشخیص مشکل است.

☑ یکی از دلایل مهم برفک زدن یخچال صنعتی، خرابی کندانسور است پس باید در صورت مشاهده ی برفک در ابتدا از سالم بودن کندانسور مطمئن شوید در صورتی که تخصص کافی در زمینه ی تعمیرات یخچال های صنعتی ندارید بهتر است حتما از یک متخصص در این حوزه کمک بگیرید، اگر کندانسور سالم بود می توانید دلایل دیگر را بررسی نمایید.

☑ اگر متوجه برفک در اطراف درب فریزر یا یخچال صنعتی شده اید به احتمال زیاد درب یخچال به درستی بسته نشده یا واشر درب مشکل داشته باشد.

 


مزایا و معایب یخچال پرده هوا

از جمله مهمترین مزایای یخچال پرده هوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرفه جویی در مصرف انرژی

همه ی خریداران دنبال محصولی هستند که مصرف انرژی کمی داشته باشد تا  هم انرژی هدر نرفته و هم اینکه متحمل هزینه های اضافی نشوند، یکی از مهمترین مزیت های یخچال های بدون درب پرده هوا مصرف کم انرژی در مقایسه با یخچال های دارای درب است، در واقع به دلیل عدم نیاز به باز و بست درب ها هیچ اتلاف انرژی رخ نخواهد داد.

 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آوا امینی

این دستگاه به شکل مکعب مستطیل و به صورت حلزونی طراحی شده و ظرفیت 20 کیلوگرم آجیل و بادام را دارد در واقع شما می توانید هر 30 دقیقه یکبار 20 کیلو بادام درختی، بادام زمینی یا آجیل را داخل آن ریخته و کاملا تفت و شور نمایید.

شور کن بادام 20 کیلویی

 موتور این دستگاه به صورت آبشنال و طبق سفارش مشتری تعبیه شده و مجموعه ی ابتکار استیل می تواند برای شور کن آجیل بادام 20 کیلویی از موتور 0.5 اسب، 1 اسب و 1.5 اسب استفاده نماید و این بستگی به نظر شما خواهد داشت. مخزن این دستگاه فلزی است و در زیر این مخزن حلزونی شکل، 2 عدد شعله ی برنر که قابلیت اتصال به گاز شهری یا کپسولی را دارد تعبیه شده و حرارت لازم برای تفت و نمک سود کردن آجیل را فراهم خواهد کرد.

 

در کترینگ، مساجد و هیئت ها قطعا نیاز به دیگ بزرگی برای آماده کردن برنج خواهید داشت، ارتفاع بلند دیگ ها باعث می شود حرارت به خوبی به بالای دیگ نرسیده و پخت خوبی انجام نشود اما با خرید شعله روی دیگ 30 سانتیگرما به بالای دیگ هم رسیده و پخت بسیار خوبی خواهید داشت. این محصول به صورت 8 ضعلی طراحی و ساخته شده و اضلاع آن به صورت قوطی هایی ساخته و در وسط اضلاع محلی برای خروج شعله تعبیه شده است. شعله دم کن روی دیگ به صورت پایه دار است و روی دم کن برنج قرار گرفته و به راحتی شعله ی دیگ را پخش خواهد کرد. این محصول به گاز شهری و کپسول نیز قابل اتصاله و می توانید از گاز شهری و کپسول به راحتی استفاده نمایید.

 

 

تجهیزات مورد نیاز برای تجهیزات کافه سیار

حال که با مهمترین مراحل راه اندازی ون سیار آشنا شده اید خوب است بدانید برای راه اندازی این کسب و کار و به دست آوردن درامد کافه سیار باید چه تجهیزاتی خریداری کنید.

دستگاه اسپرسو ساز

یکی از اصلی ترین تجهیزات برای راه اندازی یک کافی شاپ و سرو انواع نوشیدنی های گرم بر پایه ی قهوه دستگاه اسپرسو ساز است؛ در زمان خرید این دستگاه به توان، عملکرد، جنس بدنه و گارانتی محصول توجه داشته باشید.

دستگاه آسیاب قهوه

یکی دیگر از تجهیزات مهم برای راه اندازی کافه سیار و ارائه ی انواع نوشیدنی به مشتریان  است، قطعا قهوه ای که تازه آسیاب شده باشد عطر و طعمی متفاوت با قهوه ی از پیش آسیاب شده خواهد داشت پس حتما برای کافه ی خود این دستگاه را خریداری نمایید.

نحوه ی صحیح تمیز کردن فر ساندویچی

  1. قبل از هر اقدامی فر ساندویچی را خاموش کرده و به صورت کامل اتصال برق را قطع کنید؛ حتما این کار را برای ایمنی و جلوگیری از اتفاقات ناگوار انجام دهید.
  2. باقیمانده و پسماند غذایی را از روی فر ساندویچی پاک کنید.
  3. برای تمیز کردن فر ساندویچی از پارچه های لطیف، اسفنج و برس های نرم استفاده کنید.
  4. تمامی بخش های فر را با محلول شستشوی مناسب و اسفنج مرطوب به خوبی تمیز کنید.
  5. حال باید بخش بیرونی فر ساندویچی را با آب ولرم و محلول مناسب پاک کنید؛ توجه داشته باشید به هیچ عنوان نباید از مواد شیمیایی قدرتمند و آب بسیار داغ استفاده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آوا امینی

همانطور که اشاره کردیم از این دستگاه به منظور گرم و تازه نگه داشتن غذاها استفاده می شود، قطعا سرو غذایی که گرم نیست و طعم ماندگی می دهد مشتریان را بسیار عصبانی و ناراحت خواهد کرد پس اگر می خواهید با ارائه ی غذایی گرم و تازه رضایت آن ها را به دست آورید لازم است برای خرید دستگاه شوت سیب زمینی 1 طبقه اقدام کنید،

شوت سیب زمینی 1 طبقه

همانطور که از نام این محصول مشخص است شوتینگ سیب زمینی دارای 1 طبقه بوده و ابعادی به طول 70، عرض 58 و ارتفاع 60 سانتی متر دارد. از دیگر ویژگی های این شوتینگ می توان به وجود 2 قفسه ی مسوار یا مشجر اشاره کرد. این دستگاه می تواند دمایی بین 30 تا 100 درجه را تامین کرده و دارای ترموستات قابل تنظیم به صورت چرخشی بر روی دستگاه می باشد، نمای شیشه ای این دستگاه و مشاهده ی غذاهای لذیذ و خوشمزه از هر 4 طرف می تواند مشتریان را به هوس انداخته و برای خرید تشویق نماید؛ از طرف دیگر شیشه ای بودن شوتینگ باعث می شود مشتری بتواند به راحتی خوراکی ها را مشاهده و انتخاب نماید از طرف دیگر فروشنده نیز به راحتی خوراکی های باقی مانده را شمارش کرده و برای شارژ آن ها اقدام خواهد کرد.

 

قالب پیتزا مکعبی 33

همانطور که می دانید امروزه انواع قالب ها با شکل های مختلف دایره، مثلث، مربع و مستطیل در بازار موجود است و همین امر سبب تنوع در شکل ظاهری پیتزاها شده؛ ظرف پیتزا مکعبی به شما این امکان را می دهد تا پیتزاهایی به شکل مستطیل آماده کرده و به تعداد و اشکال دلخواه برش بزنید، ابعاد دهانه ی این قالب 33*33 سانتی متر و کف آن نیز در حدود 32*32 سانتی متر می باشد.

 

 قالب پیتزا مثلثی 30*33

برای اینکه خمیر پیتزا به کف قالب نچسبد برای کف این ظرف از عایق حرارتی تفلون استفاده شده و پشت کار نیز از رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشانده شده و برای همین مقاومت این ظرف در برابر حرارت و دما افزایش یافته است. این قالب در ابعاد و اندازه های مختلف به دلخواه مشتری قابل تولید است. قالب پیتزا اسلایسی مثلثی بیش تر برای پیتزافروشی های اسلایسی که در منوی خود پیتزاهایی با قیمت های اقتصادی دارند مناسب است.

 

تفاوت سرخ کن صنعتی و خانگی

همانطور که از نام سرخ کن های صنعتی مشخص است از این دستگاه در رستوران و فست فودهای بزرگ استفاده می شود و اساس کار هر دو دستگاه شبیه به هم است و به منظور آماده کردن انواع سوخاری به کار می رود.

مهمترین تفاوت سرخ کن های صنعتی و خانگی در ظرفیت آن هاست در واقع با سرخ کن های صنعتی می توانید حجم زیادی از خوراکی ها را سرخ و آماده نمایید، از طرف دیگر سرخ کن های صنعتی حرارت و دمای بالاتری برای سرخ کردن مواد غذایی ایجاد کرده و مقاومت و دوام آن ها در برابر سرخ کن های خانگی بیش تر است.

لازم است بدانید سرخ کن های صنعتی در ابعاد و مدل های مختلف و به صورت گازی و برقی تولید می شود و شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود سرخ کن مورد نظر را خریداری نمایید.

 

مزایا و معایب کابینت استیل

از مهمترین ویژگی های کابینت های استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 مهمترین ویژگی یا کاربرد کابینت های استیل قابلیت نظم دهی به فضای آشپزخانه است؛ اگر می خواهید آشپزخانه ای مرتب داشته باشید حتما باید برای خرید کابینت استیل اقدام کنید.

 به دلیل اینکه تمامی تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی باید مورد تایید وزارت بهداشت باشد کابینت های استیل از بهترین و مرغوب ترین متریال ساخته شده اند.

 کابینت های استیل سطح براقی دارند و برای همین انعکاس نور باعث روشن تر شدن فضای آشپزخانه ی صنعتی خواهد شد.

 این کابینت ها کیفیت بالایی داشته و می توانید سال های طولانی از آن استفاده نمایید.

 کابینت های استیل در ابعاد و با تعداد قفسه های متنوع تولید و عرضه می شود.

 ظاهر زیبا و سطح صاف و صیقلی این کابینت ها از دیگر ویژگی های آن است.

 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آوا امینی

یخچال و فریزر 4 متری تشکیل شده از 1 عدد یخچال 2 متری در کنار 1 عدد فریزر 2 متری که در مجموع طول 4 متری را اشغال می کند، عرض این دستگاه نیز 70 سانتی متر است؛ یکی از مهمترین ویژگی های این محصول این است که بدون تاج ساخته شده و برای همین ارتفاع آن 2 متر بوده و همین امر این یخچال و فریزر را مناسب کسب و کارهایی که سقف کوتاهی دارند کرده است.

یخچال و فریزر 4 متریمی توان در سوپرمارکت، مغازه های سوپر پروتئینی و لبنیاتی ها به جهت نگه داری انواع ماست، کره، پنیر، نوشیدنی، سوسیس، کالباس، همبرگر، گوشت، مرغ و… استفاده کرد چرا که برودت و سرمای آن امکان نگه داری و انجماد انواع مواد غذایی را برای جلوگیری از خرابی و فاسد شدن فراهم می کند.

یخچال صنعتی گوشت و مرغ ابعادی به طول 120، عرض 70 سانتی متر و ارتفاع 2 متر و 20 سانت داشته و دارای 2 درب است؛ در ساخت این یخچال از موتور ¾ اسب قدرتمند استفاده شده و موتور این دستگاه نیز خارجی می باشد.

این یخچال دارای 2 طرف نما شیشه است و یک طرف آن که سمت مشتری قرار دارد با وجود نمای شیشه ای موجب دیده شدن محصولات پروتئینی و انتخاب راحت تر آن شده و نمای دیگر به صاحب مغازه یا فروشنده این امکان را می دهد تا تمامی محصولات چیده شده را به خوبی مشاهده کرده و آنچه مشتری تقاضا می کند به راحتی ارائه دهد.

نمای یخچال گوشت و مرغاز استیل خش دار مات طلایی رنگ است و این رنگ به دلخواه مشتری و برای جذابیت و توجه بیش تر انتخاب شده است علاوه بر این طبقات شیشه ای هم دارای لبه هایی به رنگ طلایی می باشند که باعث زیباتر شدن یخچال و جلب توجه بیش تر خواهد شد.

این یخچال قابلیت اتصال به برق تک فاز شهری را داشته و شما می توانید در مغازه های پروتئینی به جهت نگهداری انواع گوشت و مرغ و دیگر محصولات پروتئینی از آن استفاده نمایید، از دیگر ویژگی های این یخچال وجود مهتابی و چراغ های LED است که در داخل یخچال تعبیه شده و سبب روشنایی و توجه بیش تر مشتریان می شود بر روی بدنه و در بخش تاج این یخچال عبارت Welcome به صورت لیزری درج شده که باز هم با وجود جراغ های ال ای دی چشمک زن توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

انواع کمپرسور یخچال صنعتی

کمپرسور یا موتور یخچال در واقع یک قطعه ی مکانیکی است که وظیفه ی متراکم یا فشرده کردن گاز و چرخش گاز داخل لوله های کندانسور و مدار گاز را بر عهده دارد؛ در واقع کمپرسور یکی از اجزای مهم یخچال و فریزرهای صنعتی است حال آنچه مهم است و ما تصمیم داریم در این مقاله در خصوص آن صحبت کنیم انواع موتور یخچال صنعتی است، در حقیقت با وجود یخچال و فریزرهای صنعتی متنوعی که در بازار وجود دارد لازم است با انواع موتور یا کمپرسور آشنا بوده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

تفاوت یخچال پرده هوا خوابیده و ایستاده

آنچه مهم است در خصوص این یخچال ها بدانید این است که هر دوی این یخچال ها شبیه به هم هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند در واقع اصلی ترین تفاوت آن ها در دکوراسیون فروشگاه و فضایی است که در فروشگاه یا سوپرمارکت اشغال می شود.

معمولا از یخچال های پرده هوا یا فریزر صنعتی خوابیده برای نگه داری انواع مواد غذایی نیمه آماده، مرغ و گوشت استفاده می شود و در یخچال صنعتی ایستاده انواع سس، لبنیات و نوشیدنی ها را قرار می دهند.

این یخچال ها دارای موتورخانه ی مرکزی یا پرتابل هستند یعنی موتور سر خود، بطور کلی این دو یخچال از نظر عملکرد شبیه به هم هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آوا امینی

این تاپینگ مدل آکواریومی بوده و به صورت U شکل طراحی و ساخته شده در واقع شیشه ی جلوی این تاپینگ به صورت خمیده است؛ 3 طرف این دستگاه نمای شیشه و پشت دستگاه نیز درب ریلی شکلی وجود دارد که می توانید به راحتی آن را باز و بسته کرده و برای مشتریان انواع بستنی مورد نظرشان را داخل ظرف قرار دهید. نمای شیشه ای به مشتری این امکان را می دهد تا بتواند طعم و رنگ دلخواه بستنی را به راحتی انتخاب و سفارش دهد.

یخچال بستنی 8 لگن

در ساخت این دستگاه از استیل 430 ورق 50 استفاده شده و از دیگر ویژگی های آن وجود یک میز 10 سانتی متری در پشت دستگاه است به طوری که می توانید به عنوان فروشنده ظروف بستنی را به جهت دورچین و تزئین بر روی آن بخش قرار دهید.

 


یخچال پرده هوا هایپر کوروش

همانطور که می دانید یخچال های پرده هوا در حقیقت یخچال هایی هستند که بدون درب تولید شده و وجود فن های کابین و مکش هوا از طریق فن ها و خروج هوای سرد بعد از خنک سازی توسط اواپراتور برودت و سرمای کافی را تامین می کند. یخچال پرده هوا هایپر کوروش مانند دیگر یخچال های پرده هوا با 4 یا 5 طبقه ساخته می شود و برودت و سرمای آن مناسب نگهداری انواع لبنیات، نوشیدنی و مواد خوراکی است که نیاز به سرمای یخچالی دارد.

این یخچال به صورت مکعبی طراحی و تولید شده و نمای آن ورق یخچالی سفید رنگ است؛ از دیگر ویژگی های این یخچال صنعتی می توان به وجود طبقات فلزی آن اشاره کرد. در ساخت این محصول از موتور 1 اسب استفاده شده و همانطور که اشاره کردیم این یخچال پرده هوا بوده و برای همین هیچ دربی برای باز و بست ندارد و شما می توانید انواع خوراکی ها را در معرض دید مشتری قرار داده و مشتریان هم محصولات مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و از داخل یخچال بر می دارند.


یخچال سوسیس و کالباس

همانطور که اشاره شد این یخچال به صورت ایستاده طراحی شده و در طول های 1.5 و 2 متری تولید می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و البته ظرفیت مغازه ی خود طول مورد نظر را سفارش دهید؛ 2 طرف یخچال سوسیس و کالباس به صورت شیشه ای ساخته شده و این باعث می شود مشتری به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید.

این یخچال دارای 5 طبقه ی شیشه ای با طول 190 سانتی متر می باشد و فاصله ی هر طبقه نیز 14.5 تا 15 سانتی متر در نظر گرفته شده و شما می توانید در مغازه ی خود انواع سوسیس، کالباس، همبرگر و… را چیده و در معرض دید مشتری قرار دهید.

 

چگونه دمای یخچال صنعتی را تنظیم کنیم

همانطور که می دانید امروزه یخچال های صنعتی یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در سوپرمارکت ها، فروشگاه ها، رستوران، فست فود و کسب و کارهایی است که می خواهند مواد خوراکی را به صورت سالم و تازه نگهداری کنند آن هم در حجم زیاد!

خوشبختانه امروزه انواع یخچال فریزر فروشگاهی در بازار موجود است و شما می توانید با خیالی آسوده با توجه به نیاز و در نظر گرفتن ابعاد مغازه مدل مورد نظر را خریداری نمایید.

اما چرا تنظیم دمای یخچال های صنعتی مهم است؟ همانطور که می دانید در یخچال و فریزرهای صنعتی انواع گوشت، مرغ، نوشیدنی، سبزی، لبنیات و … را نگهداری می کنند و تنظیم درجه مناسب یخچال های صنعتی باعث می شود بتوانید انواع خوراکی ها را به خوبی نگه داری کرده تا فاسد نشوند.

 

تفاوت یخچال کبابی و قصابی

با وجود شباهت هایی که این دو یخچال با یکدیگر دارند اما بین آن ها تفاوت هایی نیز وجود دارد، معمولا یخچال های کبابی به دلیل اینکه از آن ها به جهت نگهداری انواع سیخ کباب استفاده می شود با عمق بیش تری در مقایسه با یخچال قصابی ساخته می شوند.

معمولا یخچال های کبابی به صورت چند طبقه ساخته می شوند و در کبابی و جگرکی در هر طبقه از آن خوراکی های مختلفی مانند سیخ کباب کوبیده، سیخ جوجه، سیخ جگر، سیخ گوجه و فلفل استفاده می شود اما یخچال های قصابی که در مغازه های سوپر پروتئینی به چشم می خورند بدون طبقه ساخته می شوند.

برای آویزان کردن و قرار دادن لاشه های گوسفند و گوساله در معرض دید مشتری در یخچال های قصابی چنگک یا قلاب هایی در بخش سقف یخچال تعبیه شده تا بتوان به راحتی لاشه های گوشت را به آن آویزان کرد در صورتیکه یخچال های کبابی دارای این قلاب ها نیستند.

میزان سرما و برودت یخچال های قصابی در مقایسه با کبابی بیش تر بوده و به همین دلیل معمولا در ساخت آن ها از موتورهای قدرتمندتری استفاده شده است.

از دیگر تفاوت های این دو یخچال صنعتی گوشت، می توان به طرح و زیبایی آن اشاره کرد؛ معمولا یخچال های کبابی با طرح های متنوع و زیباتری ساخته می شوند و دلیل آن افزایش جذابیت دکوراسیون داخلی رستوران یا مغازه های کبابی است.

 



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آوا امینی

یخچال 120 جگرکی به صورت 2 طرف نما ساخته شده پس مشتریان می توانند به راحتی انواع محصولات را پیش از آماده سازی ببینند از طرفی سمت یا نمای سمت مشتری طلایی رنگ است و این نمای طلایی علاوه بر افزایش زیبایی در جلب توجه مشتریان نیز تاثیر دارد مجموعه ی کیچن سنتر می تواند لوگوی مغازه یا کسب و کار شما را هم بر روی دستگاه حک کند که این کار هم سبب جذب مشتریان بیش تری خواهد شد.

یخچال 120 جگرکیدارای تاج بوده و ارتفاع آن با احتساب تاج 2 متر و 20 سانت است و در ساخت آن از موتور قدرتمند 4/3 اسب استفاده شده و برای همین این یخچال میتواند برودت و سرمای کافی جهت نگه داری از محصولات جگرکی را فراهم کند.

از دیگر ویژگی های یخچال 120 جگرکی وجود یک انباری است که در پشت دستگاه به صورت تک درب ساخته شده و دارای درب لولایی است و می توانید هر آنچه میخواهید در معرض دید مشتری قرار نداشته باشد در این بخش پنهان کنید.

 

ست یخچال فریزر لیبهر

همانطور که می دانید برای نگه داری انواع سبزیجات و مواد غذایی به صورت تازه و منجمد کردن انواع گوشت و مرغ و… به یخچال و فریزری مناسب نیاز دارید، ست یخچال فریزر طرح لیبهر به صورت دسته مخفی طراحی و تولید شده و این امر مزیت های زیادی دارد، مخفی بودن دسته باعث می شود بتوانید از این محصول در فضاهای کوچک استفاده کرده و در آشپزخانه های پر رفت و آمد با وجود تعداد آشپز و پرسنل بالا دستگیره ها جلوی رفت و آمد کارکنان آشپزخانه را نمی گیرد.

 

یخچال صنعتی انواع مختلفی دارد و حتی اگر بهترین نوع یخچال صنعتی را خریداری کرده باشید باز هم به دلایل مختلف مانند گذشت زمان و استهلاک قطعات، استفاده ی نادرست و … دچار خرابی خواهد شد؛ ما تصمیم داریم در ادامه در خصوص خرابی های رایج یخچال های صنعتی و رفع این خرابی ها اطلاعات مهمی به شما ارائه دهیم.

  1. سر و صدای زیاد یخچال های صنعتی

اگر متوجه شده اید اخیرا سر و صدای زیاد یخچال صنعتی افزایش یافته و صداهای عجیب و غریبی از یخچال به گوش می رسد بهتر است برای تعویض موتور فن اواپراتور اقدام کنید معمولا این مشکل با تعویض این قطعه رفع خواهد شد.

  1. داغ شدن موتور یخچال صنعتی

داغ شدن بیش از اندازه ی موتور یا کمپرسور یخچال نشانه ای از وجود مشکل در این دستگاه بوده و برای همین باید خیلی سریع برای تعمیر یخچال صنعتی اقدام شود. در واقع گرم شدن موتور تا حد کمی طبیعی است اما اگر این گرما بیش از اندازه شود و شما به آن بی توجه باشید بعد از مدتی کمپرسور یا موتور از کار افتاده و می سوزد.

 

یخچال فروشگاهی نو بخرم یا دست دوم؟

همانطور که می دانید یکی از تجهیزات مهم در فروشگاه و سوپرمارکت ها یخچال های صنعتی هستند که وظیفه ی تامین برودت و سرمای کافی انواع مواد غذایی را بر عهده دارند، قیمت یخچال سوپری با توجه به انواع و ابعاد آن متفاوت بوده و شما می توانید با توجه به نیاز خود یخچال دلخواهتان را خریداری نمایید؛ با وجود اینکه قیمت یخچال قصابی دست دوم یا دیگر انواع یخچال های صنعتی در مقایسه با مدل های نو ارزانتر است اما باید در زمان خرید به نکاتی توجه داشته باشید و بعد اقدام به خرید یخچال کبابی دست دوم یا دیگر انواع یخچال های فروشگاهی نمایید.

 

نحوه تمیز کردن یخچال صنعتی

حال که با یخچال آشپزخانه صنعتی آشنا و متوجه شده اید که از انواع یخچال های فروشگاهی به جهت نگهداری انواع خوراکی ها و قرار دادن آن ها در معرض دید مشتری استفاده می شود باید نحوه ی نظافت و تمیز کردن یخچال های صنعتی را بدانید که به صورت قدم به قدم به شما توضیح داده ایم:

o        تمیز کردن قسمت بیرونی یخچال

یکی از بخش های مهمی که حتما باید برای تمیز کردن آن اقدام کنید بخش های داخلی یخچال صنعتی است، با یک دستمال مرطوب تمامی بخش های داخل یخچال را به خوبی تمیز نمایید.

o        بخش های بیرونی یخچال را به خوبی تمیز کنید

همانند بخش های داخلی لازم است قسمت بیرونی یخچال صنعتی تمام استیل را هم تمیز کنید و این کار را می توانید با یک دستمال مرطوب انجام دهید؛ توجه کنید تمامی گرد و غبار را از روی پوشش های کندانسور پاک نمایید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آوا امینی

در کف این شوتینگ 2 عدد سینی استیل قرار گرفته که قابلیت جابه جایی داشته و در زیر این سینی ها سیستم گرمایشی توسط المنت تعبیه شده که می تواند گرمای لازم برای گرم و تازه نگه داشتن مواد غذایی داخل سینی ها را فراهم نماید. می توانید داخل این دستگاه انواع برگر، پیتزا، سمبوسه، سیب زمینی، کلوچه، پیراشکی و… را نگه داری کنید. در اطراف این شوتینگ از رنگ مشکی الکترواستاتیک استفاده شده و همانطور که می دانید این رنگ کوره ای در مقایسه با دیگر رنگ ها مقاومت و دوام بالاتری دارد.

شوت سیب زمینی 1 طبقه

دستگاه شوت سیب زمینی 1 طبقه با برق تک فاز شهری کار کرده و دارای 1 المنت باقدرت در کف می باشد. از آنجایی که تولید کنندگان شوت سیب زمینی 1 طبقه به مصرف بهینه ی انرژی توجه ویژه ای داشته اند این دستگاه کاملا عایق بندی شده و به جهت سهولت در فروش و جلوگیری از اتلاف حرارت و گرما در بخش پشتی دستگاه 2 عدد شیشه ی ریلی تعبیه شده تا فروشنده بتواند به راحتی با باز و بسته کردن درب ها غذای دلخواه مشتری را به او ارائه دهد.

 

فر پیتزا ریلی ژیراک

بدنه ی این فر از ورق استیل ساخته شده و برای همین مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارد، با فر پیتزا ریلی مدل ژیراک می توانید انواع پیتزا، استیک، برگر و چیزبرگر را آماده کنید، ظرفیت پخت این فر ریلی در هر ساعت 80 تا 100 عدد بشقاب پیتزا تک نفره است. این فر قابلیت اتصال به برق تک فاز شهری و گاز شهری را دارد. وجود عایق پشم سرامیکی و عایق پشم سنگ باعث می شود کوچکترین اتلاف انرژی و هدر رفت حرارت رخ ندهد، موتور این فر تایوانی و مشعل آن ایرانی می باشد و شیر ترموستات فر نیز برهما آلمان است. همانطور که متوجه شده اید این محصول یک فر پیتزای تمام عیار است که می توانید از آن در مغازه های فست فود، ساندویچی، پیتزافروشی و… استفاده نمایید.

 

10 مزیت تصفیه روغن صنعتی

حال که با این دستگاه آشنا شده اید خوب است بدانید دستگاه تصفیه روغن چه مزیت هایی دارد؛ در ادامه به مهمترین مزایای این دستگاه پرداخته ایم:

  1.  قدرت تصفیه ی بالا
  2.  تغییر درجه رنگ روغن
  3.  افزایش شفافیت روغن
  4.  افزایش طول عمر روغن
  5.  صرفه جویی در هزینه ها
  6.  کمک به سلامت مشتریان
  7.  تصفیه در سریع ترین زمان

 

6 مزیت خمیر پهن کن صنعتی

همانطور که گفتیم از این دستگاه به منظور آماده کردن خمیر انواع نان و شیرینی استفاده می شود در واقع خمیر پهن کن دارای رولرهای پهن کننده ای است که میتواند خمیر را کاملا صاف، یکنواخت و پهن شکل دهد، برای استفاده از این دستگاه باید خمیر آماده شده در میکسر یا خمیرگیر را از دهانه ی ورودی دستگاه به داخل وارد کرده و بعد از آن دستگاه با کمک رولرهای پهن کننده خمیری صاف و پهن برای شما آماده خواهد کرد.

 

تفاوت انواع سیب زمینی خلال کن صنعتی

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد در فست فود و ساندویچی ها برای آماده کردن سیب زمینی سرخ شده دستگاه خلال کن برقی است که در مقایسه با سیب زمینی خلال کن دستی صنعتی طرفداران بیش تری دارد چرا که خلال کردن انواع صیفی جات را بدون نیاز به نیروی دست انجام می دهد و برای همین مناسب خلال کردن حجم بالایی از سیب زمینی است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آوا امینی

ابعاد فر پیتزا 2 طبقه طرح یوگسلاوی طولی برابر با 180، عرض 121 و ارتفاع 155 سانتی متری داشته و عرض نوار نقاله ی دستگاه نیز 50 سانتی متر می باشد، وزن این دستگاه 280 کیلوگرم است و قابلیت پخت 60 تا 250 عدد بشقاب پیتزا در هر ساعت را دارا می باشد؛ شما می توانید دمای هر طبقه را به صورت مجزا بین 210 تا 350 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید.

فر پیتزا 2 طبقه یوگسلاوی

از دیگر ویژگی های این فر پیتزا می توان به وجود 2 عدد دریچه یا پنجره ی کنسلی اشاره کرد که در هر 2 طبقه ی فر تعبیه شده و آشپز می تواند میزان پخت غذا را مشاهده کرده و برای غذاهایی که مانند سیب زمینی و کالباس به پخت کمتری نیاز دارند به سادگی غذاهای آماده شده را سریعا از طریق پنچره ی کنسلی خارج نماید. این فر دارای سیستم گردش هوای سیرکولیشن است و به همین دلیل پخت پیتزاها به صورت کاملا یکنواخت و ترد انجام خواهد شد.

فر پیتزا سنگی مستر الکترو

بر روی این دستگاه 1 عدد ترموستات دیجیتالی نیز به جهت تنظیم و افزایش یا کاهش دما در نظر گرفته شده است، همانطور که اشاره کردیم این فر به صورت برقی طراحی و ساخته و در زیر فر المنت های خارجی در نظر گرفته شده که قابلیت تنظیم دما را دارا می باشد. از دیگر ویژگی های فر پیتزا مستر الکترو می توان به 2 عدد دستگیره ی پلاستیکی اشاره کرد که باعث می شود آشپز به راحتی بتواند درب فر را باز و بسته نماید؛ البته باید بدانید که درب ها فنردار هستند و این امر سبب شده تا باز و بسته کردن درب به سهولت انجام گیرد.

راه اندازی کترینگ در سال 1403

بیشترین سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کترینگ به اجاره ملک و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی اختصاص داده می­ شود. میزان این سرمایه بسته به نوع کترینگ، محل راه اندازی، تجهیزات مورد نیاز و متفاوت است. برای شروع کسب و کار خود می­ توانید کترینگ را در محل مناسب اما با متراژ پایین راه اندازی کنید و پس از اینکه کسب و کارتان رونق گرفت و مشتریان را به خود جذب کرد، کترینگ را به مکانی بهتر انتقال دهید. همچنین یکی از راه ­های مناسب برای کاهش هزینه ­ها، خرید تجهیزات کترینگ به صورت اقساطی است. مجموعه ابتکار استیل این امکان (خرید تجهیزات به صورت اقساطی) برای شما فراهم کرده و می­توانید خرید خود را به صورت نقد یا اقساط انجام دهید. برخی از هزینه­ ها برای راه اندازی کترینگ واجب و ضروری هستند و نمی­توان آنها را فاکتور گرفت. در ادامه به بررسی بیشتر این موارد می ­پردازیم.

 

نکات ایمنی خمیرگیر صنعتی

حتما توجه داشته باشید که دستگاه را بخش مناسبی از آشپزخانه قرار دهید چرا که عدم بی توجهی به این موضوع می تواند موجب بروز آسیب های جدی برای آشپز و پرسنل آشپزخانه شود، علاوه بر این دستگاه باید در قسمتی قرار گیرد که کار با آن به جهت اضافه کردن مواد اولیه بسیار ساده باشد.

خرید دستگاهی ایمن

حتما دستگاه خمیرگیری را خریداری نمایید که کاملا استاندارد و اصولی شناخته شده و با اصول ایمنی منطبق باشد؛ متاسفانه برخی از تولید کنندگان در طراحی و ساخت خمیرگیرهای صنعتی بدون توجه به نکات ایمنی محصولی بی کیفیت را تولید کرده که استفاده از آن می تواند منجر به خطراتی در آشپزخانه شود.

خاموشی اضطراری

از دیگر نکات ایمنی برای کار با دستگاه خمیرگیر صنعتی وجود دکمه ی خاموش اضطراری دستگاه است و باید پرسنل کاملا با این قابلیت دستگاه آشنا باشند و بتوانند در مواقع لزوم از این دکمه استفاده کنند.

قطع برق و خاموشی دستگاه

حتما بعد از اتمام کار با دستگاه آن را خاموش کنید به خصوص موقع نظافت کاملا دستگاه را از برق خارج نمایید تا در اثر برخورد با دکمه ها خمیرگیر به صورت ناگهانی روشن نشود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آوا امینی

برای پخت غذا با گریل روغنی لازم است انواع گوشت، مرغ و برگر را با روغن آماده کنید، گریل های روغنی دارای صفحه ای مات یا براق هستند که از جنس چدن با ضخامت های مختلف بوده و شعله های این دستگاه حرارت را به صفحه رسانده و آن را به صورت یکنواخت گرم خواهد کرد.

تفاوت گریل ذغالی و روغنی

البته توجه داشته باشید که برای طبخ به شیوه ی گریل روغنی نیاز به مقدار زیادی روغن ندارید و کافی است به جهت جلوگیری از سوختن و چسبیدن مقداری سطح کار را چرب نمایید. برخی دیگر از انواع گریل های روغنی دارای صفحه ای شیار دار هستند.

هزینه راه اندازی فست فود درسال 1403

در سال 1403 بسیاری از افراد به دنبال دانستن هزینه راه اندازی فست فود هستند. بیشترین هزینه ­ای که برای راه­ اندازی یک فست فود مورد نیاز بوده، هزینه مکانی است که می خواهید فست فود را در آنجا راه اندازی کنید. اگر توان پرداخت هزینه زیاد را ندارید بهتر است در شروع کار مکانی کوچک را تهیه کرده و پس از رونق گرفتن کسب و کارتان، فست فود را به جای دیگر (بزرگتر) منتقل کنید.

کاربرد پاتیل صنعتی چیست ؟

پاتیل صنعتی ظرفی بسیار بزرگ است و یکی از تجهیزات کاربردی آشپزخانه های صنعتی که از آن به منظور آماده سازی غذا استفاده می شود، در واقع این قابلمه ی بزرگ از جنس فلز بوده و برای آماده کردن انواع غذا به آن نیاز خواهید داشت.

با استفاده از پاتیل صنعتی می توانید حجم زیادی از غذا مانند انواع خورشت و برنج را در رستوران، کترینگ، هتل، سالن پذیرایی، هیئت و مساجد آماده کنید.

قالب پیتزا مستطیل آمریکایی

استفاده از قالب پیتزا مستطیلی ایده ای جذاب برای آماده کردن پیتزا است، در واقع اگر بخواهید پیتزا آمریکایی آماده کنید باید از قالب مخصوص آن که معمولا عمیق است استفاده نمایید و این قالب برای طبخ انواع پیتزا آمریکایی و ایتالیایی مناسب می باشد. ابعاد دهانه ی این قالب 17.5*20 سانتی متر و ابعاد کف بشقاب نیز 17.5*14.5 سانتی متر است. این قالب دارای لبه ی 3 سانتی متری بوده و به دلیل استفاده از تفلون ضخیم در کف قالب به هیچ عنوان خمیر پیتزا به ظرف نچسبیده و پخت یکنواخت و خوبی صورت می گیرد.

 

 

فر پیتزا مستر برقی مدل 700

برای فر پیتزا مستر برقی مدل 700 پایه های چرخ دار قفل شونده در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی فر را جابه جا نمایید و همانطور که اشاره شد این فر در هر طبقه به صورت جداگانه دارای نشانگر ترموستات و توربو استارت می باشد و به همین جهت شف می تواند دمای هر طبقه را به صورت مجزا تنظیم کرده و در هر یک از طبقات پختی جداگانه داشته باشد. این فر 2 عدد قفسه با قابلیت جمع شدن دارد، از دیگر ویژگی های فر PIZZAMASTER می توان به درب های آن اشاره کرده که به صورت لولایی فنری است و به سادگی باز و بسته می شود علاوه بر این برای دستگیره ها 2 عدد عایق پلاستیکی در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی درب ها را باز و بست کنید.

موتور سرخ کن صنعتی

در واقع دستگاه سرخ کن صنعتی به جهت سرخ کردن و تفت دادن انواع سبزی و پیاز در حجم و وزن های بالا طراحی و ساخته شده و یکی از ویژگی های آن استفاده از تفلون در کف ظرف آلومینیومی یا روحی است که مانع از چسبیدن مواد غذایی به کف ظرف شده و علاوه بر حفظ کیفیت از هدر رفتن و سوختگی مواد غذایی نیز جلوگیری می کند. دهانه ی این ظرف در حدود 100 سانتی متر بوده و همانطور که اشاره کردیم از آن در مصارف صنعتی مانند کترینگ، دانشگاه، اورگان های دولتی و… به جهت سرخ کردن انواع سبزی و پیاز استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()