نکات مهم برای خرید فریزرهای صنعتی
نوشته شده توسط : آوا امینی

فریزر صنعتی صندوقی مناسب نگه داری مواد خوراکی فاسد شدنی است و به صورت افقی طراحی می شود، این فریزرها دارای درب از بالا هستند که به صورت عمودی باز و بسته می شوند و در واقع همانند اسمشان شبیه به صندوق میباشند.

فریزرهای صندوقی مناسب نگه داری انواع سبزیجات، مرغ، گوشت و بستنی هستند و نوعی از فریزرهای خوابیده ی درب از بالا می باشند؛ به طور کلی داخل فریزرهای صندوقی می توانید انواع محصولات پروتئینی و میوه های یخ زده را برای مدت زمان طولانی نگه دارید.

 

راهنمای خرید فریزر صندوقی

از آنجایی که از فریزرهای صندوقی در کسب و کارهای مختلف مانند سوپرمارکت، فروشگاه و آشپزخانه های صندوقی استفاده می شود آشنایی با نکات مهم برای خرید یخچال فریزر صندوقی صنعتی اهمیت زیادی دارد.

فریزر صندوقی همانند صندوق یخی عمل کرده و می توان حجم زیادی از مواد غذایی که نیاز به یخ زدن دارند را داخل این فریزر نگه داری کرد، معمولا فریزرهای صندوقی دارای سبدهای مختلفی به جهت جای دهی انواع مواد غذایی هستند.

 

 یخچال و فریزر 3.5 متری

این دستگاه به نوعی ساخته شده که 1.5 متر آن فریزر و 2 متر آن یخچال بوده و دارای 2 عدد موتور باقدرت می باشد 1 عدد موتور 1 اسب برای فریزر و 1 عدد موتور ¾ برای یخچال تعبیه شده، یخچال این دستگاه به صورت یک طرف نما ساخته شده و نمای یخچال و فریزر 3.5 متری از جنس استیل با زواره های طلایی رنگ است.

جنس دستگیره های یخچال و فریزر 3.5 متری نیز از استیل بوده و برای همین این دستگاه دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد.

 

فریزر 120 سانت 2 درب

 

این فریزر صنعتی ابعادی به طول 120، عرض 70 سانتی متر دارد؛ ارتفاع این یخچال برابر با 2 متر و 20 سانت بوده و شما می توانید برای فریز کردن انواع گوشت و سبزیجات از این فریزر استفاده نمایید.

فریزر 120 سانت دارای 2 درب بوده که مجموعه ی کیچن سنتر می تواند به درخواست مشتری این فریزر کاربردی را به صورت 4 درب نیز تولید و عرضه نماید؛ نمای این دستگاه از استیل و دستگیره ها نیز از جنس استیل می باشد برای همین مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، زنگ زدگی و ضربه دارد.

 

نصب و راه اندازی فریزر ایستاده صنعتی

همانطور که اشاره کردیم فریزر صنعتی ایستاده در انواع و مدل های مختلف تولید می شود و فریزر صنعتی دو در یا چند درب که شما می توانید با توجه به کسب و کار خود اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید. البته آنچه لازم است در خصوص نصب فریزر های صنعتی بدانید این است که نصب و راه اندازی حتما باید توسط شخصی متخصص انجام شود و اگر تخصص کافی در این زمینه ندارید حتما برای این کار باید از تکنسینی مجرب کمک بگیرید اما با این حال ما در ادامه سعی کردیم به بررسی مراحل نصب و راه اندازی انواع فریزرهای صنعتی ایستاده بپردازیم.

انتخاب محل مناسب برای نصب فریزر ایستاده فروشگاهی اولین قدم است، حتما فضایی را انتخاب کنید که مشتریان به فریزر دسترسی ساده ای داشته و فریزر فاصله ی کافی با یخچال داشته باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: